7/6/14

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Στα πλαίσια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής ( περικοπές, απολύσεις, αλλαγές εργασιακών σχέσεων, κατάργηση μονιμότητας κ.λ.π ) και αφού έχει αφήσει τα σχολεία με τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών, η κυβέρνηση προχωρά σε συγχωνεύσεις-καταργήσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων.
Η εκπαίδευση αλλάζει…. ...Το σχολείο της γειτονιάς εξαφανίζεται και τη θέση του παίρνει το σχολείο της αγοράς που εξασφαλίζει το ίδιο τη χρηματοδότηση του είτε από τους γονείς είτε από χορηγούς. Ένα σχολείο που θα εκπαιδεύει ένα υποταγμένο, ημικαταρτισμένο , φθηνό εργατικό δυναμικό για να υπηρετήσει τους βασικούς στόχους της κυβέρνησης , της Ε.Ε. και των ντόπιων και ξένων επιχειρηματικών ομίλων. Μιλάμε για 30άρια τμήματα, αντιπαιδαγωγικό περιβάλλον , έξωση των μαθητών από τα σχολεία τους. Τα όρια των σχολείων τείνουν να γίνουν πιο ευρύχωρα ώστε να είναι εύκολες και νόμιμες οι μετακινήσεις των μαθητών απ΄ το ένα σχολείο στο άλλο και να ευνοούνται έτσι οι συγχωνεύσεις και οι συμπτύξεις.

7/4/14

ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟΝ: Πρώτη παννελαδική προβολή του νέου ντοκυμαντέρ ΦΑΣΙΣΜΟΣ Α.Ε.

Την Πέμπτη 10/4 το απόγευμα κλείνουμε  την τηλεόραση!!!
Αφήνουμε τα γνωστά παπαγαλάκια των ΜΜΕ να συνεχίζουν μόνα τους να προβάλουν τη γνωστή πια «Μπαλτακειάδα». Ο στόχος τους είναι διπλός. Προσπαθούν αφενός να στηρίξουν την κυβέρνηση στην εκστρατεία της ενάντια στα δικαιώματα όλων μας και αφετέρου να ξεπλύνουν ακόμα μια φορά την εγκληματική συμμορία της Χρυσής Αυγής για να την καταστήσουν άξιο κυβερνητικό εταίρο για την επόμενη μέρα.
Κατεβαίνουμε στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη στην Αμφιάλη, όπου η Εργατική Λέσχη Κερατσινίου Δραπετσώνας διοργανώνει την πρώτη προβολή της νέας παραγωγής των δημιουργών του Debtocracy και του Catastroika με τίτλο ΦΑΣΙΣΜΟΣ Α.Ε. 
Το ντοκυμαντέρ αυτό μας ταξιδεύει από την Ιταλία του Μουσολίνι στην Ελλάδα της κατοχής, του εμφυλίου και της δικτατορίας και από τη ναζιστική Γερμανία του Χίτλερ στο σήμερα. Αναδεικνύει πως, παντού και πάντα, το πραγματικό πρόσωπο του Φασισμού, όσο και αν διακυρήσσει την αντισυστημικότητά του, είναι άρρηκτα δεμένο με τα πιο ισχυρά κέντρα εξουσίας, με όλους αυτούς που ο εργαζόμενος κόσμος πρέπει να έχει διαρκώς στο στόχαστρό του.

ΣΤΙΣ 18.30 ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΙΣΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑ – ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΠΡΟΩΡΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.

ΣΤΙΣ 19.30 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ, ΕΜΜ. ΜΠΕΝΑΚΗ 70 ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΑΛΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ

ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ 
ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΑΛΛΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ



1/4/14

Συνέλευση της Εργατικής Λέσχης, Σάββατο 5/4 στις 18.00 στο νέο μας στέκι!

Η Εργατική Λέσχη Κερατσινίου-Δραπετσώνας, καλεί όλους εσάς που συναντήσαμε στους αγώνες και τις δράσεις της προηγούμενης περιόδου ή που μοιράζονται με εμάς τις ίδιες αγωνίες και αντιλήψεις, να συμμετέχουν στη συνέλευση, να γνωριστούμε από κοντά, να οργανώσουμε μαζί τις δράσεις της Λέσχης, και να περπατήσουμε μαζί τον συλλογικό δρόμο του αγώνα, της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας.


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ 
 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 5/4 στις 18.00 ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΤΕΚΙ ΜΑΣ
Λεωφόρο Δημοκρατίας και Μιαούλη 1 ,Ταμπούρια
(είσοδος από Μιαούλη)    
ΧΑΡΤΗΣ

Συζήτηση για τη διάλυση της Υγείας.


Η ΕΛΚΔ σας καλεί στην εκδήλωση συζήτηση για την υγεία, την Παρασκευή 4/4 στις 19.30 με σκοπό να διερευνήσουμε τις δυνατότητες, για την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στην πόλη μας.


Ομιλητές:
Όλγα Κοσμοπουλου (γιατρος, μέλος της πενταμελούς επιτροπής του Κρατικού Νίκαιας)
Θωμάς Τέλιος (γιατρός στο Τζάνειο)
Δημήτρης Γεωργίου (απολυμένος γιατρός του ΕΟΠΠΥ)