Στα πλαίσια
της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής (
περικοπές, απολύσεις,
αλλαγές εργασιακών
σχέσεων,
κατάργηση μονιμότητας
κ.λ.π ) και αφού έχει αφήσει τα σχολεία
με τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών,
η κυβέρνηση προχωρά σε συγχωνεύσεις-καταργήσεις
τμημάτων και σχολικών μονάδων.
Η εκπαίδευση
αλλάζει…. ...Το σχολείο της γειτονιάς
εξαφανίζεται και τη θέση του παίρνει
το σχολείο της αγοράς που εξασφαλίζει
το ίδιο τη χρηματοδότηση του είτε από
τους γονείς είτε από χορηγούς.
Ένα σχολείο που θα
εκπαιδεύει ένα υποταγμένο, ημικαταρτισμένο
, φθηνό εργατικό δυναμικό για να υπηρετήσει
τους βασικούς στόχους της κυβέρνησης
, της Ε.Ε. και των ντόπιων και ξένων
επιχειρηματικών ομίλων. Μιλάμε για
30άρια τμήματα, αντιπαιδαγωγικό περιβάλλον
, έξωση των μαθητών από τα σχολεία τους.
Τα όρια των σχολείων
τείνουν να γίνουν πιο ευρύχωρα ώστε να
είναι εύκολες και νόμιμες οι μετακινήσεις
των μαθητών απ΄
το ένα σχολείο στο
άλλο και να ευνοούνται έτσι οι συγχωνεύσεις
και οι συμπτύξεις.



