22/3/18

Συνέλευση της Λέσχης | Σάββατο 24/03 στις 18:00








Σας καλούμε στην τακτική συνέλευση της Λέσχης, αυτό το Σάββατο 24/03 στις 18:00, για να οργανώσουμε και να συναποφασίσουμε τις δράσεις μας.

 Συζητάμε για τις εξελίξεις στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ, τα σχέδια εκμετάλλευσης της παραλιακής ζώνης από την Cosco, για την μάχη ενάντια στους πλειστηριασμούς και πώς συνεχίζουμε.

 
Φέρνουμε ιδέες και όρεξη για τις εκδηλώσεις των 5 χρόνων της Εργατικής Λέσχης Κερατσινίου - Δραπετσώνας.

18/3/18

Καταγγελία για μηνύσεις σε συνδικαλιστές από την εργοδοσία της Vresnet



Καταδικάζουμε τον εργοδότη της εταιρείας vresNET (εταιρεία τηλεφωνικού καταλόγου στην Καλλιθέα) Ηρακλή Μπαμζά, ο οποίος απέλυσε έγκυο εργαζόμενη στον έβδομο μήνα εγκυμοσύνης και στην συνέχεια απέλυσε τρεις ακόμα εργαζόμενους από την εταιρεία που τόλμησαν να μιλήσουν για το αυτονόητο, υπερασπιζόμενοι τη συνάδελφό τους.

Ο εργοδότης πρόσφατα προχώρησε και σε μηνύσεις. Μια σε συνάδελφο μέλος του ΔΣ του ΣΕΤΗΠ και μια στην συνάδελφο που κατέθεσε υπέρ της εργαζόμενης εγκύου στην επιθεώρηση εργασίας! Οι δύο εργαζόμενοι που μηνύονται για την αυτονόητη συμπαράστασή τους στην απολυμένη, είναι μέλη της πρωτοβουλίας RADICAL IT και συμμετέχουν στο κλαδικό συνδικάτο ΣΕΤΗΠ. Ταυτόχρονα μήνυσε και την απολυμένη εργαζόμενη επειδή αντιστάθηκε στην εργοδοτική αυθαιρεσία.Η αδιαλλαξία της εργοδοσίας πάει πακέτο με την διάλυση των εργατικών δικαιωμάτων, έως και του δικαιώματος των εργαζόμενων γυναικών στη μητρότητα και με την τρομοκράτηση των εργαζόμενων, πρακτικές που δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητες από το εργατικό κίνημα. 

Όταν κυβερνητικές πολιτικές και κρατικές πρακτικές εκτρέφουν την ασυδοσία, φτάνοντας να οδηγούν στα κρατητήρια την διοίκηση της Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, για την αυτονόητη απόφαση του σωματείου να στηρίξει το δίκιο των συναγωνιστριών απέναντι στην άδικη δίωξη που υπόκεινται από την εργοδοσία, θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά.Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στην απολυμένη εργαζόμενη και στους εργαζόμενους που μηνύθηκαν. Δηλώνουμε την στήριξη μας σε κάθε εργαζόμενο που διεκδικεί τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας του, που παλεύει ενάντια στην εργοδοτική τρομοκρατία, που υπερασπίζεται τα εργατικά δικαιώματα.Καλούμε τα σωματεία και τις εργατικές συλλογικότητες να καταδικάσουν τις αντεργατικές πρακτικές του ιδιοκτήτη της VresNET. Καμία απειλή, καμία απόλυση, καμιά αυθαιρεσία να μην μείνει αναπάντητη.

Απαιτούμε:

  • Την άμεση απόσυρση των μηνύσεων , η τρομοκρατία δεν θα περάσει
  • Την πλήρη δικαίωση της απολυμένης εργαζόμενης. Κάτω τα χέρια από την μητρότητα και από τα δικαιώματα των γυναικών



Δε μας φοβίζουν μας εξοργίζουν! 

Με συλλογικούς αγώνες σπάμε την εργοδοτική τρομοκρατία.


αταγγελία για μηνήσεις σε συνδικαλιστές από την εργοδοσία της VresN

27/2/18

Να σβήσουμε τους φασίστες από τον Πειραιά!

Αντιφασιστική διαδήλωση 02/03 \\6.00 μμ Πλ. Καραισκακη, Πειραια

  Το απόγευμα της Κυριακής 25/02, ενώ ο Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος «Φαβέλα» προετοιμαζόταν για την εβδομαδιαία συνέλευσή του, δέχτηκε επίθεση από τους τραμπούκους της Χρυσής Αυγής. Οι φασίστες ήταν προετοιμασμένοι να χτυπήσουν, καθώς εισέβαλαν στο χώρο με λοστούς, κράνη και φωτοβολίδες. Πέρα από τις υλικές ζημιές που προκάλεσαν στο χώρο, δεν δίστασαν να χτυπήσουν όσους και όσες βρίσκονταν μέσα, ανάμεσα στους οποίους βρισκόταν και η συνήγορος της πολιτικής αγωγής στη δίκη της εγκληματικής οργάνωσης της Χ.Α., Ελευθερία Τομπατζόγλου. Φώναζαν χρυσαυγίτικα συνθήματα και εξαπέλυαν απειλές για ακόμα πιο βίαιες επιθέσεις.

 Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη μία φορά οι φασίστες βάζουν στο στόχαστρο στέκια και κοινωνικούς χώρους (όπως π.χ. το στέκι «Αντίπνοια» στα Πετράλωνα, το «Ρεσάλτο» στο Κερατσίνι κ.α.) και μάλιστα ακολουθώντας την ίδια «ιεροτελεστία». Χτυπούν αιφνιδίως, με καλυμμένα πρόσωπα, έχοντας αριθμητική υπεροχή.  Ξεκινούν οργανωμένα την επίθεση και τη λήγουν όλοι ταυτόχρονα, με στρατιωτικά παραγγέλματα. Τα τάγματα εφόδου, επομένως, έχουν συγκεκριμένο σκοπό, να διαλύσουν όποιον αντιστέκεται. Και γι’ αυτό εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο τις πολιτικές της φτώχειας και των μνημονίων, στηρίζουν τους δυνάστες μας και βάζουν πλάτη στα σχέδια τους, ισοπεδώνοντας κάθε αντίδραση.

 Δεν μας κάνει έκπληξη ότι, κάθε φορά που δέχονται επίθεση αντιφασίστες, η αστυνομία ολιγωρεί. Μετά από ένα τόσο βίαιο περιστατικό στις γειτονιές του Πειραιά δεν έγινε καμία σύλληψη και καμία προσαγωγή. Τον ίδιο επικουρικό ρόλο για τους φασίστες έπαιξαν και τα συστημικά ΜΜΕ, που έσπευσαν να κάνουν λόγο για συμπλοκή αγνώστων, ενώ ήταν ξεκάθαρο από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για επίθεση από χρυσαυγίτες στη Φαβέλα. Φυσικά είναι η ίδια η κυβέρνηση που προσφέρει μια σιωπηρή ανοχή στους φασίστες και καθίσταται υπεύθυνη για κάθε επίθεση που δέχεται το κίνημα.

 Καλούμε κάθε αντιφασίστα και αντιφασίστρια να ξεριζώσει το σκοτάδι του φασισμού από τον Πειραιά! Στις γειτονιές μας θα εξασφαλίσουμε ότι δεν θα ξανασηκώσουν κεφάλι οι φασίστες, γιατί έχουμε την ιστορική μνήμη ότι αποτελούν εχθρό του λαού.

         Καλούμε στην αντιφασιστική διαδήλωση την Παρασκευή 02/03 στις 18:00 στην πλ.Καραϊσκάκη στον Πειραιά

     

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ | ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ


Από τις κοινωνικές εκδηλώσεις, στις επιθέσεις σε στέκια αγωνιστών: Ένα οφειλόμενο σχόλιο

Από τις κοινωνικές εκδηλώσεις, στις επιθέσεις σε στέκια αγωνιστών:
Ένα οφειλόμενο σχόλιο

 Ο πολιτιστικός σύλλογος Ακρωτηριανών Θήρας, στην κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας που διοργάνωσε στο Δημοτικό Πολιτιστικό Κέντρο του Κερατσινίου «Αντώνης Σαμαράκης» στις 14/01/2018, κάλεσε και τον υπόδικο βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Γ.Λαγό. Για εμάς είναι ξεκάθαρο πως όποιος επιλέγει να συνδιαλέγεται με οποιονδήποτε τρόπο με τους φασίστες δολοφόνους  της Χ.Α. είναι απέναντι μας. Ο συγκεκριμένος σύλλογος, φαίνεται πως και στο παρελθόν είχε πάρε δώσε με την Χ.Α., καθώς επισκέφθηκε και τα γραφεία της στον Πειραιά για να ψάλλει τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα.

 Μπορούμε να καταλάβουμε ότι η Χ.Α. προσπαθεί με νύχια και με δόντια να πάρει πάλι κεφάλι και να ξεπλυθεί μέσα από τέτοιες κοινωνικές εκδηλώσεις. Σύλλογοι που της ανοίγουν την πόρτα, δεν έχουν καμία θέση στο Κερατσίνι. Η περιοχή μας έχει ματώσει από τις επιθέσεις αυτών των «προσκεκλημένων» ενάντια σε εργάτες, μετανάστες και αγωνιστές. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, καμία θεσμική θέση δεν υποχρεώνει τη συνύπαρξη με τους εγκληματίες, και η λογική των παρασκηνιακών προτροπών να αποσιωπηθεί το ζήτημα είναι, το λιγότερο, προκλητική.

 Φαίνεται πως και η ίδια η δημοτική αρχή δεν έχει ξεκάθαρη θέση απέναντι σε αυτό το περιστατικό. Στην ίδια εκδήλωση παραβρέθηκαν και δύο αντιδήμαρχοι.  Η πολιτική διολίσθηση ολόκληρης της δημοτικής αρχής αποτυπώνεται στο γεγονός ότι επιμένει να προσπαθεί να τα έχει καλά με όλους, σε μία ψηφοθηρική λογική. Δεν αποτελεί πολιτικό μπούσουλα η λογική της συνύπαρξης με όλους ανεξαιρέτως, ακόμα και αν τα έχουν καλά με φασίστες. Μέρες μετά το συμβάν, δεν έχει υπάρξει ουσιαστικά επαρκής τοποθέτηση σχετικά με την προκλητική και επικίνδυνη εμφάνιση φασιστών πλάι σε μέλη της δημοτικής αρχής. Το μόνο σχόλιο που δημοσιεύτηκε και αναφέρεται στο περιστατικό, προσπαθεί να το υποβαθμίσει, βάζοντας στη ζυγαριά όσους ανέδειξαν το ζήτημα, βγάζοντάς τους «ελλιποβαρείς» και ανύπαρκτους στην παρουσία τους στην πολιτική ζωή της πόλης, κι άρα μη αρμόδιους να ασχοληθούν με ένα θέμα αρκούντως σοβαρό.

 Από τη μεριά μας, δεν θα σταματήσουμε να παλεύουμε για να πάψουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι οι υπόδικοι βουλευτές της Χ.Α. στις γειτονιές του Πειραιά και να προσπαθούν να παρεισφρήσουν σε συλλόγους και στέκια, τώρα που κλείνουν τα γραφεία τους το ένα μετά το άλλο σε όλη την Ελλάδα. Τα τάγματα εφόδου ξαναχτυπούν ανενόχλητα και δε θα σταματήσουν όσο βρίσκουν νομιμοποίηση σε εκδηλώσεις και γιορτές. Στην ατελείωτη λίστα φασιστικών, δολοφονικών επιθέσεων ήρθε να προστεθεί αυτή της 25ης Φεβρουαρίου στον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο «Φαβέλα» στον Πειραιά. Οι κλασικές αναφορές των Μ.Μ.Ε. για «επεισόδια» από «ομάδα αγνώστων» δεν μπορούν να κρύψουν το πραγματικό τους πρόσωπο: τραμπούκοι, μπράβοι, δολοφόνοι, τα βρώμικα, οπλισμένα χέρια του κράτους που χτυπούν τους αγωνιστές. Η απάντησή μας είναι πάντα η ίδια: αγώνας διαρκής ενάντια στο φασισμό, στο σύστημα που τον γεννά και σε όσους τον θρέφουν. Κόντρα σε καταστολή, μνημόνια, φτώχεια και εκμετάλλευση, το κίνημα θα βγει για άλλη μια φορά μπροστά κι ο Πειραιάς θα ξεβρωμίσει!

Καμία ανοχή_ Κανένας φόβος _ Καμία νομιμοποίηση

Λευτεριά στο Λαό | Θάνατος στο φασισμό

8/2/18

Παρασκευή 09/02:Πάρτυ για την κάλυψη των δικαστικών εξόδων της 30/01

Η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης διοργανώνει πάρτυ για την κάλυψη των δικαστικών εξόδων της δίκης που πραγματοποιηθηκε στις 30/01,για την επίθεση του τάγματος εφόδου της Χ.Α. στις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015.

Παρασκευή 09/02 | 22:00
Αθ.Μιαούλη 1 & Λεωφ.Δημοκρατίας (χώρος ΕΛΚΔ)


  Λευτεριά στο Λαό | Θάνατος στο φασισμό

Ακολουθεί το δελτίο τύπου για την έκβαση της δίκης:

 Στις 30-01-2018 συζητήθηκε ενώπιον του Α’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά η υπόθεση της επίθεσης του τάγματος της Χρυσής Αυγής στις 25-01-2015, ημέρα εκλογών σε εκλογικό Τμήμα στο Κερατσίνι. Στη δίκη αυτή ο Θεόδωρος Κολιογιάννης (εφόσον ο άλλος κατηγορούμενος Παπαδάκης είχε στο μεταξύ αποβιώσει) κηρύχθηκε ένοχος και καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή για το αδίκημα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης από κοινού και κατά συρροή.


 Όσον αφορά το περιστατικό, ήταν ανήμερα βουλευτικών εκλογών όταν το τάγμα εφόδου της Χρυσής Αυγής επιτέθηκε απρόκλητα σε μέλη και φίλους οργανώσεων και συλλογικοτήτων, σε σχολείο–εκλογικό τμήμα στο Κερατσίνι, υπό το βλέμμα της αστυνομίας, η οποία αν και ήταν παρούσα στo χώρο από την αρχή, καθυστέρησε χαρακτηριστικά να επέμβει και να προλάβει τα χειρότερα. Τα μέλη της Χρυσής Αυγής με μπροστάρη το ηγετικό στέλεχός της στην περιοχή Νεκτάριο Σαλούφα, κρατώντας κράνη και φορώντας γάντια μηχανής ουσιαστικά έδρασαν ανενόχλητα, αφού μετά την επίθεση διέφυγαν με μηχανές και τελικά προσήχθησαν και συνελήφθησαν μόνον οι δύο κατηγορούμενοι στην υπόθεση.

 Η επίθεση αυτή υπερβαίνει το τυπικά νομικό της σκέλος, αν αναλογιστεί κανείς ότι πραγματοποιήθηκε στο σχολείο του Παύλου Φύσσα και λίγα μέτρα μακριά από το σημείο δολοφονίας του από το xρυσαυγίτη Ρουπακιά, και παράλληλα σε μία περιοχή όπου τα τελευταία πέντε χρόνια τα περιστατικά βίας και εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής διαδέχονται το ένα το άλλο (επίθεση σε συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, ξυλοδαρμοί Αιγύπτιων ψαράδων κλπ).

 Για εμάς, η καταδίκη του Θεόδωρου Κολιογιάννη αποτελεί την ελάχιστη δικαίωση για την παρακρατική και εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής και των μελών της. Οπλιζόμαστε με αυτοπεποίθηση για τις μάχες του επόμενου διαστήματος απέναντι στο φασισμό και τη Χρυσή Αυγή, τόσο στις αίθουσες των Δικαστηρίων, στον εν εξελίξει δικαστικό αγώνα για την εγκληματική της δράση, όσο και στους δρόμους, γνωρίζοντας καλά ότι μόνο έτσι τσακίζεται ο φασισμός και οι αιτίες δημιουργίας και ανάπτυξής του.